اس ام اس خنده دار
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
  • ردیاب خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان all thing و آدرس hosseinit15.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 12
بازدید کل : 11104
تعداد مطالب : 16
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آمار

وبلاگ:

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید



بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 12
بازدید کل : 11104
تعداد مطالب : 16
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

all thing
all thing





شعبده بازی روی صحنه هنر نمایی می کرد که ناگهان گفت: حالا یک خانم بیاید روی صحنه تا من کاری کنم که غیب شود!
مردی از میان جمعیت برخاست و گفت: آقای شعبده باز! چند لحظه صبر کن تا من بروم مادر زنم را بیاورم!

یه توپ دارم قلقلیه ....... موهای سرم فرفریه ..... مسیج جدید نداشتم سرت كلاه گذاشتم.

برداشتن قدمهای بزرگ در زندگی باعث پاره شدن خشتك انسان میشود.

قلمرادو غضنفر داشتن تو یه ماشین بمب كار میذاشتن یكیشون به اون یكی میگه: اگه این بمب الان منفجر شه چی كار كنیم؟ اون یكی میگه نگران نباش من یكی دیگه دارم.

به تركه میگن چرا زنتو باچاقو كشتی میگه والا وضع مالیمون خوب نبود كه تفنگ بخرم.

اگه دیدی جوانی بر درختی تکیه کرده بدان بنزین نداره سکته کرده.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







چهار شنبه 17 اسفند 1390برچسب:, :: 8:1 ::  نويسنده : amirhossein tab